Not known Facts About ریزش مو و درمان

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همانطور که گفته شد تنها فیناستراید و ماینوکسیدیل دارای اثر بخشی بسیار بالا در درمان ریزش موی ارثی هستند که حتما باید بصورت مداوم و مادام العمر مصرف شوند. اما برای تقویت و استحکام موها و حفظ موها از عوامل محیطی لازم است که علاوه بر مصرف ماینوکسیدیل و فیناستراید یا هر دوی آنها باهم از محصولات تقویت مو نیز استفاده شود.

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس برای جلوگیری از ریزش مو پیشگیری مهم‌ترین توصیه است. مو هم مانند هر قسمت و هر عضو دیگری از بدن نیاز به مواد غذایی کافی دارد تا بتواند رشد کند و از سلامت خوبی برخوردار شود.

نسخه پیچ حساب کاربری پیگیری سفارش وبلاگ اختصاصی جستجوی پیشرفته درباره ما ارتباط با ما سوالات متدوال قوانین و مقرارت محصولات دارای تخفیف راهنمای خرید

حتی بررسی هورمون‌های تیروئید و دنبال‌کردن اختلالات و بیماری‌های غدد تیروئید به همراه تست و بررسی عفونت‌های قارچی هم برای تشخیص ریزش موی صورت مدنظر قرار می‌گیرد.

برای درمان تریکوتیلوماینا درمان اختلالات روانی همراه و روان درمانی کمک کننده است و کلومیپرامین و فلوکستین به عنوان درمان دارویی در کنترل این رفتار موثر هستند.  درمان قطعی ریزش مو

کم کاری تیروئید، استرس، مصرف برخی داروها و ریزش مو به علت هورمونی به نام تستوسترون نیز دلایل دیگری برای ریزش موی هومونی مردانه هستند.

روش کاشت ریش هم مانند کاشت مو است با این تفاوت که در ناحیه ریش انجام می‌شود.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، دلایل ریزش موی هورمونی مردانه و زنانه متفاوت است.

مجله آسمان خطرات و عوارض مصرف ماینوکسیدیل +موارد منع مصرف آن

می‌توانید ماینوکسیدیل ۲% یا ۵% را با توجه به میزان ریزش موی خود تهیه کنید. پزشکان متخصص مو و بسیاری از داروخانه‌ها محصولات مختلف برای درمان ریزش مو را هم توصیه می‌کنند. از عوارض آنها اطلاعات کسب کنید و سپس به سراغ مصرفشان بروید.

ممکن است متوجه افزایش ریزش مو شوید که به طور ناگهانی رخ می دهد، موهای کوتاه یا شکسته یا ریزش موی تکه تکه بسته به انواع ریزش مو .

احسانی با درمان ریزش مو خانگی بیان این که مهم ترین علت ریزش مو، ریزش موی ارثی و ژنتیکی و هورمونی است و به خصوص ژنتیک یک فاکتور بسیار مهم در ریزش مو است و احتمالاً باعث ریزش موهای جلو و کف سر می شود، ادامه داد: موهای پشت سر گیرنده برای هورمون های مردانه ندارد، برای همین در کاشت مو، از موهای این قسمت استفاده می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page